Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Струк Валентина Василівна

Начальник фінансового відділу

Опис повноважень

  1. Здійснює керівництво діяльністю Фінансового відділу, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у Фінансовому відділі
  2. Вносить селищній раді пропозиції щодо змісту Положення про Фінансовий відділ
  3. Затверджує посадові інструкції працівників Фінансового відділу та розподіляє обов'язки між ними. Планує роботу Фінансового відділу
  4. Затверджує розпис доходів і видатків селищного бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису селищного бюджету встановленим бюджетним призначенням
  5. Вживає заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи Фінансового відділу. Звітує перед селищним головою про виконання покладених на Фінансовий відділ завдань та затверджених планів роботи
  6. Здійснює аналіз стану та тенденції розвитку фінансово-бюджетної сфери, ходу виконання програм та приймає відповідні рішення з питань, що стосуються компетенції Фінансового відділу
  7. Представляє інтереси Фінансового відділу у взаємовідносинах з іншими виконавчими органами селищної ради, структурними підрозділами селищної ради, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями в межах своїх повноважень
  8. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням
  9. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб Фінансового відділу
  10. Здійснює у порядку, передбаченому законодавством, притягнення до дисциплінарної відповідальності
  11. Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю працівників Фінансового відділу
  12. Організовує роботу, пов’язану із складанням прогнозу та проекту селищного бюджету
  13. Організовує роботу, пов'язану зі складанням проектів рішень сесій селищної ради щодо внесення змін до селищного бюджету
  14. Здійснює загальну організацію та управління виконанням бюджету громади, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань формування та виконання бюджету
  15. Погоджує висновки Державної податкової служби та подання інших контролюючих органів щодо повернення помилково або надлишково перерахованих коштів
  16. За рішенням ради розміщує тимчасово вільні бюджетні кошти на депозитних рахунках банківських установ
  17. Отримує короткострокові позички на покриття тимчасових касових розривів в територіальних органах Державної казначейської служби України
  18. Вносить пропозиції про встановлення місцевих податків та зборів
  19. Погоджує рішення Державної податкової служби щодо надання відстрочення (розстрочення) податкових зобов'язань (податкового боргу) за місцевими податками та зборами
  20. Виконує функції уповноваженої особи з питань організації та проведення спрощених закупівель, закупівель в інтересах Фінансового відділу відповідно до Положення про уповноважену особу
  21. Здійснює інші повноваження, визначені законом

Структурні підрозділи

2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше