Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

П’ять помилок пошукачів на співбесіді:

17.06.2020

        Перед тим як йти на інтерв’ю, запитайте себе, чи все ви врахували. Адже співбесіда – це не просто зустріч про працевлаштування, це – бесіда про самоорганізацію, презентацію, мотивацію та лояльність!

Помилка № 1: негативне перше враження.

Зазвичай перше враження формується на основі двох факторів – пунктуальності кандидата та його зовнішнього вигляду. Робочий день рекрутера розпланований щохвилинно, тому не приїжджайте за 30-40 хвилин до початку зустрічі. Навіть, якщо приїхали раніше, не поспішайте дзвонити і повідомляти про свою присутність чи просити провести зустріч раніше — попийте кави, заспокойтесь, займіться чимось корисним і дочекайтесь призначеного вам часу. І, звичайно, розраховуйте наперед час в дорозі та не запізнюйтесь. Зовнішній вигляд має відповідати позиції, на яку ви претендуєте. Навіть якщо ви не розумієте, який дрес-код у компанії, важливо розуміти доречність того чи іншого стилю саме для вакантної посади.

Помилка № 2: «не вгамовані» емоції

Безпосередньо на співбесіді є крайнощі: від хвилювання та скромності – до балакучості, байдужості та зверхності. Забудьте про ці емоції, якщо хочете працевлаштуватись. Те, що ви хвилюєтеся, зрозуміло – досвідчений рекрутер побачить це і допоможе та підтримає вас. Намагайтеся сконцентруватися та структурувати свої думки ще напередодні інтерв’ю. Скромність на співбесіді також недоречна. Не соромтесь та будьте впевнені в собі – за необхідності тренуйте ці риси свого характеру. Існують стандартні запитання про ваші переваги й недоліки – ви точно маєте знати на них відповіді. Засмучує на інтерв’ю байдужість, коли кандидат ніби очікує, щоб його вражали. Якщо ви прийшли на співбесіду аби працевлаштуватись, а не просто побачити офіс компанії – проявляйте свою зацікавленість активністю, будьте «живим» на співбесіді. Особливо розчаровує зверхність на інтерв’ю. Найчастіше це відбувається тоді, коли кандидат претендує на керівну посаду або якщо це фахівець зі сфери ІТ. Не заявляйте про бажання спілкуватися лише з керівником чи особою, що приймає рішення – відносьтесь до рекрутера, як до рівного собі.

Помилка № 3: вказана інформація в резюме лише частково відповідає дійсності

Досить часто ми бачимо гарне резюме та солідний досвід кандидата, але вже на співбесіді просто не віриться що це одна і та ж людина – складається враження, що резюме про когось іншого. Будьте максимально чесні відносно свого досвіду і навичок. Не вказуйте те, чого не виконували, конкретизуйте саме свою роль, не завищуйте рівень знання іноземної мови чи знання мов програмування. І якщо ви не можете похвалитися, до прикладу, стресостійкістю та активністю – будьте чесними, кажіть правду. Адже ці особисті якості не про слова в оголошенні, працедавець розраховує саме на стресостійкого та активного працівника.

Помилка № 4: негатив про попередніх працедавців

У кожного з нас за плечима досвід роботи в середньому в 3-5 компаніях. І дуже неприємно чути про ті організації та їх керівників негативні відгуки. Зрозуміло, що бувають різні ситуації та інколи ці відгуки чиста правда. Проте слова кандидата, що кожен попередній його керівник був некомпетентний чи компанія не давала реалізуватись – викликають ще більше питань вже до самого кандидата.

Помилка № 5: недоречні запитання або їх відсутність

«Я підхожу вам по зарплаті?», «А де попередній працівник, що був на цій посаді?»,

«Розкажіть детальніше про вашу компанію?» (особливо, якщо компанія відома на ринку. Конкретизуйте, що саме вас цікавить). Якщо в ході інтерв’ю у вас виникають питання, а вони зазвичай повинні виникати – запитуйте! Рекрутери зацікавлені знайти кандидата так само, як кандидати знайти роботу, а іноді, як показує практика, навіть більше!

Отже, до зустрічі на співбесідах без помилок!

У вас виникли питанння – зверніться до фахівців Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел.: (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше