Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Правила взаємодії безробітних із центром зайнятості у період карантину

28.04.2021

На період дії карантину обслуговування громадян (зокрема, прийом осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних), надання консультаційних послуг, пов’язаних із працевлаштуванням, здійснюється особисто, при відвідуванні центру зайнятості, із дотриманням заходів безпеки, а також дистанційно будь-якими засобами комунікації (телефонний зв’язок, електронні засоби тощо).

ВАЖЛИВО!

Державна служба зайнятості виконує посередницькі функції на ринку праці.

Основною метою діяльності центрів зайнятості є – сприяння у працевлаштуванні осіб, які шукають роботу, та зареєстрованих безробітних.

Основним обов’язком зареєстрованого безробітного є – активний пошук роботи самостійно та за сприянням центру зайнятості.

  1. Реєстрація у центрі зайнятості.
  • Заява про надання/поновлення статусу безробітного та Заява про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю, подаються громадянами особисто під час відвідування центру зайнятості або через портал державних послуг "Дія" (за наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП)).
  • Електронний цифровий підпис – це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Електронний підпис може зберігатися у вигляді MobileID, підпису на ID-картці, підпису на "токені" чи захищеному носії інформації наприклад, на флешці. Документи з цим підписом мають таку саму юридичну силу, як і документи, підписані власноруч.
  • Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, який здійснює акредитацію центрів сертифікації ключів.

Безкоштовно ЕЦП можна отримати, звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку. Також, можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.

o На період дії карантину зареєстрованим безробітним необхідно підтримувати зв’язок зі своїм кар’єрними радником, який надаватиме необхідну та актуальну інформацію або інструкції щодо подальших дій.

Звертаємо вашу увагу!

Центр зайнятості виконує повноваження щодо здійснення верифікації поданих громадянами даних та розслідування страхового випадку.

  1. Відвідування центру зайнятості.

Після надання особі статусу безробітного, кар’єрним радником центру зайнятості разом із зареєстрованим безробітним складається індивідуальний план працевлаштування, який містить комплекс заходів, що мають вжити кар’єрний радник та особисто зареєстрований безробітний для працевлаштування або здійснення іншого виду зайнятості.

Індивідуальний план працевлаштування також містить:

  • взаємні права та обов’язки кар’єрного радника і зареєстрованого безробітного;
  • заходи, пов’язані з пошуком роботи;
  • заходи, пов’язані з отриманням освітніх послуг;
  • перелік активних заходів для забезпечення зайнятості;
  • строки, звітність та порядок інформування щодо виконання заходів, кількість заходів та зустрічей з кар’єрним радником та іншими фахівцями центру зайнятості;
  • умови внесення змін та відповідальність кожної зі сторін за невиконання чи неналежне виконання заходів індивідуального плану працевлаштування тощо.

Зареєстрований безробітний відповідно до свого індивідуального плану працевлаштування зобов’язаний відвідувати центр зайнятості, в якому він зареєстрований, не рідше ніж один раз на 30 календарних днів, крім випадків, що сталися внаслідок надзвичайної ситуації або встановленого карантину, з пред’явленням паспорта громадянина України чи іншого документа, що посвідчує особу або підтверджує спеціальний статус, та трудової книжки, а в період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, фактично підтверджувати свій намір перебувати у статусі зареєстрованого безробітного бідь-якими засобами комунікації (п. 28 Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 792 (зі змінами)).

Рішення про запровадження дистанційного обслуговування у центрах зайнятості або про відновлення обслуговування у приміщеннях центрів зайнятості приймається директором обласного та Київського міського центру зайнятості.

2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше