Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Навички ХХІ століття

11.09.2019

Сьогодні ми поговоримо про те, якими навичками потрібно володіти у ХХІ столітті, щоб бути справжнім професіоналом Для того, щоб отримати запрошення на роботу мрії, людині недостатньо отримати академічні знання. Потрібно вирішувати справу з творчим підходом, власним баченням та гнучкістю. Добре орієнтуватися в інформаційному просторі. Брати на себе відповідальність і показувати свою ініціативу. Співпрацювати з іншими та бути лідером у своїй команді.

 

На початку двохтисячного року понад 2000 організацій та провідних компаній світу запропонували перелік навичок, які знадобляться молодим людям, щоб бути успішними у ХХІ сторіччі. Цей перелік отримав назву «Навички 21 сторіччя».

- Критичне мислення і вміння комплексно вирішувати проблеми.
Ретельно перевіряйте інформацію, оцінюйте і аналізуйте її. Це вміння високо цінується в будь-якій професійній сфері. А щоб комплексно вирішувати проблеми, вчіться бачити і усувати причини, а не наслідки.

- Медіаграмотність і знання основ ІТ-технологій.
Блоги, соціальні мережі, подкасти, форуми активно проникають в професійні комунікації. Більш того, вони перетворилися в інструменти взаємодії зі споживачами. Вам неодмінно знадобиться вміння працювати в форматах відео і розробляти контент для сучасних форм масової інформації та комунікації.

- Гнучкість розуму і безперервна освіта. Вчіться миттєво перемикатися з однієї думки на іншу і обмірковувати кілька речей одночасно.
Longlife learning - готовність вчитися і переучуватися все життя, адже фахівцеві майбутнього можливо доведеться часто змінювати професії.
Статистика каже, що людина у середньому на одній роботі працює 2-3 роки.

- Високі показники емоційного і соціального інтелекту.
Це здатність розуміти емоції, наміри і мотивацію інших людей і свої власні, а також уміння управляти своїми емоціями та емоціями інших людей, підлаштовуючись під тон співрозмовника, відчувати його настрій.
58% спеціальностей вимагають використання емоційного інтелекту.

- People management. Уміння управляти людьми приходить з досвідом і охоплює безболісне вирішення конфліктних ситуацій, недопущення пліток і інтриг в колективі, формування такої атмосфери, щоб співробітники поспішали не з роботи, а на роботу.

- Уміння працювати віддалено, збирати і обробляти великий обсяг інформації.

- Міждисциплінарність. Уміння працювати на стику професій. Крім своєї спеціалізації потрібно мати непогані знання в суміжних сферах. Адже професіонал, який опанував не одну спеціальність, а дві або три суміжні, матиме в своєму арсеналі більше інструментів і, відповідно, більше шансів на бажану посаду. Більшість нових професій – міждисциплінарні.

Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше