Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Чому вас не запросять на другу співбесіду: 21 причина.

18.07.2020

Здавалось б, найскладніше позаду: перше важливе інтерв’ю пройшло нормально. Не так щоб фантастично, але і непогано. Ви це зробили! І от ви зітхнули з полегшенням і пішли у справах, справедливо очікуючи на дзвінок. Але проходить день, за ним ще, тиждень, два. Від роботодавця – ні слуху, ні прослуху. Навіть і листа не надіслали! Ну що знову не так?! Як можна покращити тактику самопрезентації, якщо не отримуєш бодай якогось фідбеку (відгуку)? Згодні, це дуже неприємно. Для цього ми і підготували для вас найпопулярніші причини мовчазної відмови ейчара.

«Справа не в тобі». Зазвичай, люди схильні шукати причину провалу в собі.. Починають перебирати хвилина за хвилиною, намагаючись зрозуміти, у який момент усе пішло шкереберть. Але дуже часто причина зовнішня.

  1. Змінилися потреби роботодавця. Компанії, особливо великі, постійно вносять зміни. Вони скорочують свої бюджети, перерозподіляють кошти на різні потреби, переміщують вакансії в інші команди. Іноді ці зміни відбуваються прямо в той час, коли ви нервово випрямляєте поставу на інтерв’ю. Як правило, в такому випадку роботодавець або його представник з виправданням повідомить, що їхні потреби змінилися. Хоча це може звучати як: «Справа не у вас, а у нас», і ви одразу подумаєте, що вас просто розраджують, і справа, звісно, у вас («так і знав (-ла), треба було вдягти піджак/розказати про хобі/не згадувати про дитину» тощо).
  2. Культура компанії вам не підходить. Для деяких компаній особливо важливо, щоб майбутній працівник відповідав культурі компанії. Володів певними soft skills (м’якими навичками), які характерні не усім людям, незалежно від того, якого рівня професіоналами вони є. Найталановитіший працівник у світі не буде продуктивним у дискомфортному для нього середовищі. Це як намагатися писати лівою рукою, якщо ви – правша.

Якщо вам подобається працювати у команді, щодня приходити у гамірний офіс, спілкуватися з колегами і брейнштормити (брейншторминг – процес пошуку вирішення конкретної задачі, при якому беруться до уваги будь-які думки та ідеї) зранку до вечора, то пустий офіс на дві людини та віддалена робота однозначно вам не підходять. Якщо ж ви інтроверт, який воліє працювати самостійно та у затишному місці – гігантський скляний офіс, переповнений людьми, точно не буде для вас комфортним. Тож не варто дивуватися тому, що ейчар не обрав вас. Можливо, таким чином він допоміг вам продовжити пошуки і знайти роботу, що справді буде вам до душі.

  1. Менеджер з найму може вже мати когось іншого на прикметі
    Нерідко, обираючи серед багатьох кандидатів, посеред процесу закриття вакансії менеджеру з персоналу впадає у око якийсь кандидат, а всіх інших він вже серйозно не розглядає. Але час та дата інтерв’ю вже погоджені з вами заздалегідь, тож як би ви не намагалися – справа приречена. «Справа в тобі».
  2. Ви назвали менеджера чужим ім’ям і тим самим викликали його особисту неприязнь. Тому доречно буде, заздалегідь, уточнити та занотувати ПІБ людини, яка буде проводити співбесіду.
  3. Ви не поцікавилися історією компанії і проявили себе як недбалого працівника.
  4. Ви не змогли пояснити, чому ви хотіли б отримати роботу, або дати відповіді на інші стандартні питання інтерв’ю. Якщо ви не готувалися до інтерв’ю, значить робота ця для вас неважлива, отже, навіщо вас наймати?
  5. Ви запізнилися, поводилися по-хамськи або панібратськи. Роботодавець моментально зробить висновок, що так само, або і гірше, ви поводитиметеся на роботі.
  6. Ви не структурували свою розповідь про себе. У якийсь момент почали згадувати дитинство.
  7. Вдяглися неналежно, виглядали недоглянуто.
  8. Вчора ви святкували свято і сьогодні це читалося у вас на обличчі.
  9. Інформацію про досвід роботи, навчання або судимість, яку ви надали, все ж таки перевірили.
  10. Ви перенервували, поводилися невпевнено, тремтіли, смикали волосся/серветку/ручку.
  11. Постійно переривали представника роботодавця, не даючи йому змогу висловитися.
  12. Відповідали одним реченням. Не поставили жодних питань і здалися незацікавленим.
  13. Розповідали про свою роботу так, наче вам нудно від самої згадки про неї.
  14. Були занадто емоційні. Розмахували руками та втратили контроль над мімікою.
  15. Вмовляли вас взяти («ну будь ласка, дуже треба»). Нікому не потрібні працівники у розпачі, адже це означає, що ви не маєте попиту на ринку праці.
  16. Ви не взяли документи, які вас просили підготувати, та не маєте копій.
  17. Ви не перевірили свої аккаунти у соцмережах, а там саме друзі відмітили вас на фото зі вчорашнього святкування. Або ви ніжитесь серед котиків у піжамі. На аватарці.
  18. Ви подавали неправильні невербальні сигнали. Дивилися у вікно, діставали телефон, перевіряли соцмережі і здалися незацікавленим. Або сиділи у дуже напруженій, закритій або навіть ворожій позі.
  19. Вам бракує досвіду або освіти. Ваші зовнішні дані, вік не підходять роботодавцю.

У будь-якому разі, найчастіше, аби впасти в око ейчару, потрібно більше, аніж просто ідеальна біографія та досвід. Потрібно, щоб між вами склалася певна комунікативна хімія, якій можна посприяти, але яка часто не залежить від нас. Тож не сумуйте, якщо вам відмовили, або не перетелефонували – це на краще!

У вас виникли питання - зверніться до спеціалістів Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за тел. : (068)196-45-15, (05741) 44996, 42380.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше