Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Відділ соціального захисту населення Старосалтівської селищної ради інформує!

Новина
12.01.2022

 

Шановні жителі Старосалтівської громади!

Інформуємо Вас, що з  01.01.2022 року набрала чинності  Постанова №397 від 21.04.2021 року «Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей». Для отримання фінансової допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї, яка є безвідсотковою поворотною фінансовою допомогою та надається одноразово у безготівковій формі за рахунок коштів державного бюджету непрацюючій працездатній особі із числа членів малозабезпеченої сім’ї, та яка зареєстрована як безробітна, для організації підприємницької діяльності та сприяння її економічній самостійності. Розмір фінансової допомоги не може перевищувати 15 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому приймається рішення про її надання (на початок 2022 року – 97 500 грн)

ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ:

 

Крок 1. ПІДГОТОВКА ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

До пакету входить: 1. Заява про надання фінансової допомоги за формою згідно з додатком 1 до Порядку; 2. Довідка для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством; 3. Бізнес-план, який Особа розробляє самостійно або в процесі професійного навчання

Крок 2. ПОДАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ

Пакет документів подається до Центру зайнятості за місцем реєстрації Особи як безробітної, в паперовому вигляді або за наявності технічної можливості в електронному вигляді через Єдиний державний веб-портал електронних послуг «Дія»

Крок 3. УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ

 Засідання комісії відбувається в присутності Особи (за її згодою). Комісія за результатами розгляду пакету документів, приймає рішення про надання фінансової допомоги або про відмову в її наданні, та оформляє протокол

 

 

Крок 4. РЕЄСТРАЦІЯ

 У разі прийняття рішення про надання фінансової допомоги, Особа протягом 30 календарних днів з дати отримання повідомлення про прийняте комісією рішення, повинна створити юридичну особу чи зареєструватися як фізична особа ― підприємець

Крок 5. УКЛАДАННЯ УГОДИ Угода є тристоронньою, укладається між Центром зайнятості, Особою та Регіональним центром зайнятості (за формою згідно з додатком 2 до Порядку) терміном на 3 роки

Крок 6. МАТЕРІАЛИ/ОБЛАДНАННЯ Підбір постачальників матеріалів/обладнання та заключення з ними договорів на постачання матеріалів/обладнання. Отримання рахунків-фактур, які подаються до Центру зайнятості

Крок 7. ОПЛАТА МАТЕРІАЛІВ/ОБЛАДНАННЯ ТА ЇХ ОТРИМАННЯ Регіональний центр зайнятості на підставі документів з кроку 6 перераховує кошти постачальникам. Після цього особа отримуєте матеріали/обладнання від постачальників для ведення підприємницької діяльності

За більш детальною інформацією звертатись до фахівців Вовчанської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м.Вовчанськ вул.1 Травня,15 або за тел. 0681964515, (05741) 44996, (05741) 42035.

 

2022 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше