Старосалтівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади
СТАРОСАЛТІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 28 грудня 2021 року № 365 - ОД
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії загального відділу Старосалтівської селищної ради
Відповідно до ст. 10 до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»:
- Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії загального відділу (технічне супроводження, налаштування і використання комп’ютерної та іншої оргтехніки) Старосалтівської селищної ради.
- Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади згідно додатку 1.
- Керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету Старосалтівської селищної ради Бурменку А.В.:
- подати для опублікування у районній газеті «Хлібороб» та на офіційному сайті громади повідомлення про оголошення проведення конкурсу на заміщення вакантної посади;
- забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантної посади протягом 15 календарних днів з дня публікації повідомлення про оголошення конкурсу в районній газеті «Хлібороб» та на офіційному сайті громади.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Старосалтівський
селищний голова Едуард КОНОВАЛОВ
Додаток 1
До розпорядження селищного голови
від 28.12.2021 № 365 - ОД
ОГОЛОШЕННЯ
Старосалтівська селищна рада на підставі ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії загального відділу (технічне супроводження, налаштування і використання комп’ютерної та іншої оргтехніки) Старосалтівської селищної ради Харківської області.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- без вимог до стажу роботи;
- знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», іншого законодавства;
- вільне володіння державною мовою, знання основ діловодства;
- досвід роботи з персональним комп’ютером, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, електронною поштою, уміння працювати у програмах Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).
Перелік документів:
- копія паспорта громадянина України;
- копія РНОКПП;
- письмова заява про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, наукового ступеня;
- особова картка (форма П-2ДС);
- автобіографія;
- копія військового квитка (для військовозобов’язаних);
- письмова згода на збір та обробку персональних даних;-
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Особи також можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації тощо).
Документи подаються у виконавчий комітет Старосалтівської селищної ради протягом 15 календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: Вовчанський район, смт Старий Салтів, вул. Перемоги 15, кабінет загального відділу (І поверх).
Додаткова інформація за телефонами: 6-11-26; 6-12-76
Керуючий справами (секретар)
виконкому селищної ради Анатолій БУРМЕНКО