Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Конкурсу на заміщення вакантних посад

Оголошення
07.04.2021

ОГОЛОШЕННЯ

            Старосалтівська селищна рада на підставі ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» оголошує конкурс на заміщення вакантних посад: головного спеціаліста - бухгалтера сектору культури і туризму та головного спеціаліста фінансового відділу.

 

Вимоги до кандидатів:

     1) Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста – бухгалтера сектору культури і туризму Старосалтівської селищної ради :

     Освіта повна вища з освітньо – кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»  або  «магістр» відповідного професійного спрямування (за спеціальністю «Бухгалтерський облік та аудит»), стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 1 року, або стаж роботи в інших сферах не менше 2 років,  обов’язкове досконале володіння комп’ютером та державною мовою.

  • Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста фінансового відділу:

     Освіта повна вища з освітньо – кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»  або  «магістр» відповідного  економічного або фінансового спрямування,  стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах  не менше 2 років, обов’язкове досконале володіння комп’ютером та державною мовою.

     Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до органу місцевого самоврядування такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається НАЗК; 

- автобіографію;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію облікової картки платника податків;

- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

     Особи також можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).

     Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень  відділу/ сектору.

     Документи подаються в приміщення   Старосалтівської селищної ради до 01.05.2021 року  за адресою: Харківська область,  смт Старий Салтів, вул. Перемоги 14, кабінет головного спеціаліста із роботи з персоналом (І поверх) Писаренко Жанна Анатоліївна .

Додаткова інформація  за телефонами: 6-11-26; 6-12-76.

2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше