Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Аналіз відгуків громадян за друге півріччя 2021 року

Новина
28.01.2022

Аналіз відгуків громадян за друге півріччя 2021 року

Організація роботи зі зверненнями громадян протягом звітного періоду в селищній раді була спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 108/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Звернення до селищної  влади є найбільш поширеною та доступною для громадян формою діалогу та зворотного зв’язку, тому у Центрі надання адміністративних послуг Старосалтівської селищної ради  вибудована система роботи зі зверненнями громадян, спрямована на своєчасний та якісний розгляд. Організація роботи здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

       На виконання розпорядження Старосалтівського селищного голови від 21.01.2021 № 40-ОД «Про впровадження збору та аналізу відгуків громадян щодо якості послуг в Старосалтівській територіальній громаді» звернення громадян що надійшли до ЦНАП Старосалтівської селищної ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно без порушень.

Протягом звітного періоду відвідувачі Центру надання адміністративних послуг мали можливість оцінити роботу Старосалтівської селищної ради з визначених напрямів:

1) за допомогою талону, який вкладають у дві скриньки: «добре» (зелений), «погано» (червоний);

2) вкладення скарг і пропозицій до скриньки скарг і пропозицій;

3) подання письмових звернень до адміністратора ЦНАП.

В оцінці роботи селищної ради взяли участь 1134 громадян, з яких 1033 особи залишили картку у скриньці «добре», а лише 11 осіб – у скриньці «погано», скарг і пропозицій у «скриньках скарг і пропозицій» не було.

Згідно журналу реєстрації письмових зверенень громадян до адміністратора ЦНАП звернулося 491 громадян.

Соціальний захист населення- 40

Комунальне господарство- 9

Культура- 2

Екологія- 8

Скарги- 0

Інші - 196

Архітектура- 236

Актуальними залишаються питання соціального захисту, надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій (афганці, АТО), учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС та архітектури.

Щодо якості послуг надійшли звернення: робота персоналу- 0.

Щодо якості надання комунальних послуг- 9/ проведено ремонті роботи.

Щодо якості послуг в сфері культури- 2/ розглянуто, надано вичерпну відповідь.

Звернень/скарг/пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг та послуг за звітний період не надходило.

У даному аналізі також проаналізовано динаміку основних показників гендерної рівності. Звернень від жінок надійшло 207 звернення, а від чоловіків 284 звернень.

Не зважаючи на ускладнені обставини у зв’язку з карантинними заходами через COVID-19, відвідувачі відділів Старосалтівської селищної ради дотримуються всіх необхідних заходів та задоволені якістю обслуговування та наданням адміністративних послуг.

Центр надання адміністративних послуг й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування адміністративних послуг і вживатиме усіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

2022 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше