Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Штрикун Людмила Іванівна

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради

Опис повноважень

  1. Здійснює контроль та сприяє участі громади в регіональному розвитку.
  2. Опікується в громаді питаннями інвестицій.
  3. Кординує питання проєктного менежменту в громаді.
  4. Забезпечує виконання розпоряджень селищного голови, контроль за виконанням яких покладено на нього, або його підлеглих.
  5. Організовує роботу та здійснює контроль за діяльністю підпорядкованих йому підрозділів.
  6. Опікується питанням соціальної політики в громаді та соціального захисту неселення.
  7. Виконує повноваження щодо державної реєстрації актів цивільного стану.
  8. Приймає участь у роботі по ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, інших ситуацій надзвичайного характеру.
  9. Вирішує питання та готує інформацію стосовно питань віднесених цим розподілом обов’язків до його компетенції.
  10. Веде особистий прийом громадян. В межах своїх повноважень готує проекти відповідей на звернення громадян, в строки передбачені чинним законодавством України надсилає їх заявникам.
  11. Здійснює контроль за господарським забезпеченням діяльності підпорядкованих йому підрозділів та ріціональним і ефективним використанням ними коштів.
  12. Приймає участь в розробці стратегії ради, планів соціально-ектономічного розвитку громади, програм соціально –економічного розвтку місцевих цільових програм та за погодженням селищного голови подає їх на розгляд виконавчого комітету, депутатському корпусу.
  13. Проводить моніторинг залучення можливих інвестиційних надходжень в розвиток громади.
  14. Взаємодіє в своїй діяльності з депутатським корпусом, членами виконавчого комітету та іншими структурними підрозділами селищної ради.
  15. Координує роботу підпорядкованих підрозділів, щодо визначення потреб та надання пропозицій для включення їх в програми соціально-економічного розвитку та проектів місцевого бюджету.
  16. Подає пропозиції на виконком щодо відчуження комунального майна перебуваючого в користуванні підпорядкованих йому підрозділів.
  17. Сприяє постійному підвищенню рівня професійних навиків працівників підпорядкованих підрозділів.
  18. Приймає участь в організації та контролі за проведення реконструкції, капітальних та поточних ремонтів, будівель перебуваючих в комунальній власності громади і одночасно в користуванні підпорядкованих підрозділів.
  19. Організовує роботу по аналізу результатів діяльності підпорядкованих йому структурних підрозділів, розробляє пропозиції по вдосконаленню форм і методів роботи, усуненню наявних недоліків.

Пов'язані документи

Про створення трудового архіву Старосалтівської селищної ради
Проєкт рішення
15.07.2021
8
Протокол №8 Спільного засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та комісії COVID -19 Старосалтівської селищної ради
Протоколи
13.05.2021
6
Протокол №6 Спільного засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та комісії COVID -19 Старосалтівської селищної ради
Протоколи
09.04.2021
3
Засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Старосалтівської селищної ради
Протоколи
22.02.2021
1
Протокол №1. Засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Старосалтівської селищної ради
Протоколи
14.01.2021
Проєкти типових договорів
Проєкти
03.01.2021
Про затвердження «Програми розвитку туризму на території Старосалтівської селищної ради на 2021-2023 роки»
Проєкт рішення
09.12.2020
2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше